niedziela, 26 października 2014

Eveline Cosmetcs - pozytywny wynik

Hej :)  Weekend jest dla mnie zdecydowanie najlepszym czasem na pisanie bloga, poneważ jak możecie spostrzec w piątek, sobotę i niedzielę posty ukazują się często, prawie codziennie. Weekend już za nami, niedziela a jutro poniedziałek i szkoła. Cały tydzień byl pelen testów i sprawdzianów, które niestety napisałam na 3, najlepiej chyba jak na ten semestr idzie mi angielski, który od przedszkola nie sprawiał mi problemu. Jutro wyniki sprawdzianu z historii, a ja nie mam pojęcia co dostanę, aczkolwiek nie spodziewam się 5 bądź 6.

Recenzję lakieru idzie mi napisać bardzo miło, ponieważ sprawdził się bardzo dobrze. Stosuję go już dość długi czas, a efekty są zadowalające. Kupuję go moja mama, a ja korzystam z niego i chyba kupię sobie swój. Znajdziecie go TU, cena to ok. 12 złotych za sztukę. Polecam go zakupić. Producenci obiecują, że po stosowaniu lakieru nasze paznokcie będą twarde i lśniące jak diament, a ja przekonałam się, że to prawda. Dodatkowo, jeżeli pomalujemy paznokcie najpierw lakierem do paznokci, a po odczekaniu tym lakier utrzyma się dłużej, a efekt będzie lepszy. Wynik pozytywny.



2 komentarze:


  1. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/07/attack.html

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też ta odżywka pomogła ;)

    Zapraszam do mnie
    http://milosczycieszkola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń